Адно акно

Адно акно

 

ЧАС ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН ПА АСАБІСТЫХ ПЫТАННЯХ

Пасада

Дні прыёму

Час прыёму

Дырэктар прадпрыемства

кожную сераду

з 8-00 да 13-00

Галоўны інжынер

кожны аўторак

з 8-00 да 13-00

 

ГРАФІК ПРАВЯДЗЕННЯ «ПРАМОЙ ТЭЛЕФОННАЙ ЛІНІІ»  ва УП «БЕЛГІПРАЛЕС» на 2023 ГОД

Пасада, прозвішча, імя службовай асобы

Нумар тэлефона

Дата і час правядзення «прамой тэлефоннай лініі»

1 квартал

2 квартал

3 квартал

4 квартал

Дырэктар

Радзюкевіч Уладзімір Уладзіміравіч

+375 17 379-54-31

3-ці чацвер кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-ці чацвер кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-ці чацвер кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-ці чацвер кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

Галоўны інжынер

Сянкевіч Аляксандр Іванавіч

+375 17 379-53-63

3-я пятніца кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-я пятніца кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-я пятніца кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

3-я пятніца кожнага месяца

з 8-00 да 14-00

У сакратара прыёмнай (тэл/факс +375 17 379-54-31) можна:

  1. Ажыццявіць папярэднi запіс на прыём па асабістых пытаннях;
  2. Пакінуць пісьмовы/ альбо вусны запыт аб выдачы даведак ці іншых дакументаў (у адпаведнасці з пералікам адміністрацыйных працэдур);
  3. Атрымаць Кнігу заўваг і прапаноў, Журнал рэгістрацыі зваротаў грамадзян.                                             

    Тэлефоны гарачай лiнii УП «Белгіпралес» 

    гарачая лiнiя па пытаннях лесагаспадарчага праектавання +375 17 363-41-22

    гарачая лiнiя па пытаннях  нармавання працы і матэрыяльных рэсурсаў +375 17 373-60-90

    гарачая лiнiя па пытаннях стандартызацыі +375 17 363-55-31

    гарачая лiнiя па пытаннях сетрыфікацыі +375 17 353-16-98

    гарачая лiнiя па пытаннях тэхнічнага нагляду +375 17 260-51-75

                                

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца УП «Белгіпралес» па заявах грамадзян

(усе працэдуры ажыццяўляюцца бясплатна)

Найменне адміністрацыйнай працэдурыТэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўлік) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў1 месяц з дня падачы заявы
2Прыняцце рашэння аб падзеле (аб’яднанні) чаргi, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і1 месяц з дня падачы заявы
3Прыняцце рашэння аб зняцці з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў15 дзён са дня падачы заявы
4Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце1 месяц со дня подачи заявления
5Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоўУ дзень звароту
6Выдача даведкі для пераразліку платы за некаторыя віды камунальных паслуг (выдае арганізацыя па месцы часовага знаходжання)У дзень звароту
7Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі5 дзён з дня звароту
8Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасады5 дзён з дня звароту
9Выдача даведкі аб перыядзе працы5 дзён з дня звароту
10Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння)5 дзён з дня звароту
11Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родахНе пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі
12Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці10 дзён з дня падачы заявы (пры запыце ў інш. арганізацыі – 1 месяц)
13Прызначэнне дапамогі жанчынам, які сталi на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці10 дзён з дня падачы заявы (пры запыце ў інш. арганізацыі – 1 месяц)
14Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў10 дзён з дня падачы заявы (пры запыце ў інш. арганізацыі – 1 месяц)
15Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады10 дзён з дня падачы заявы (пры запыце ў інш. арганізацыі – 1 месяц)
16Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоўНе пазней дня выплаты чарговай заработнай платы
17Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяціНе пазней дня выплаты чарговай заработнай платы
18Выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты5 дзён з дня звароту
19Выдача даведкі аб выхадзе на работу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі5 дзён з дня звароту
20Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры5 дзён з дня звароту
21Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем5 дзён з дня звароту
22Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў5 дзён з дня звароту
23Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах3 дні з дня звароту
24Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне (ажыццяўленне арганізацыя па месцы працы, службы памерлага (загінулага) або аднаго з бацькоў памерлага дзіцяці (дзяцей))1 працоўны дзень з дня падачы заявы (пры запыце ў інш. арганізацыі – 1 месяц)

 

Заўвага: неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры дакументы, тэрмін дзеяння выдадзенай даведкі або іншага дакумента -згодна з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах»


Нарматыўна-прававыя акты вызначаюць парадак працы са зваротамі грамадзян, рэалізацыю прынцыпу «Адно акно»

  1. Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. №300-з «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
  2. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. №498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» у дзеючай рэдакцыі
  3. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. №667 «Аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»
  4. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 16 сакавіка 2005 г. №285 «Аб некаторых пытаннях арганізацыі працы з кнігай заўваг і прапаноў і ўнясенні змяненняў і дапаўненні ў некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь» у дзеючай рэдакцыі
  5. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» у дзеючай рэдакцыі
  6. Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. №2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі апарата»
  7. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30 снежня 2011 г. №1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў»